فتواهای یک مرجع عظمی

اولین فتوا : داشتن اختلاف نظر با من حرام است.

فتواهای یک مرجع عظمی

اولین فتوا : داشتن اختلاف نظر با من حرام است.

پایان انتظار

بالاخره انتظار به پایان رسید.

درپی درخواستهای مکرر و روزافزون مردم غیور و دیندار و مومن جمهوری اسلامی ایران

اینجانب تصمیم گرفتم که مردم رو تو کف نگه ندارم و بالاخره این وبلاگ وزین رو راه اندازی کردم

تا مردم بتونند از رهنمودها و فتواهای گرانبار این مرجع بزرگ جهان اسلام و رهبر مسلمین جهان(خودم)بهره مند گردند.

برای دستگرمی فعلا چندتا فتوا درباره ی امتحانات فاینال صادر میکنیم از این قرار که:

1-خواندن درس در ایام امتحانات حرام است.

2-از دست دادن هر یک از بازی های جام جهانی(حتی بازی شیلی-هندوراس) با مبانی اسلام مغایرت صریح دارد.

3-جماع در اولین شب جمعه ی ایام امتحانات(لیله الفجایع) به اندازه ی 70بار جماع در ایام دیگر دانشجو را به مشروطی نزدیک می کند.

فعلا همینا رو داشته باشین تا بعد.

سوالات و شبهات دینی خود را با ما درمیان بگذارید.

و من الله توقیف(و نه توفیق)