فتواهای یک مرجع عظمی

اولین فتوا : داشتن اختلاف نظر با من حرام است.

فتواهای یک مرجع عظمی

اولین فتوا : داشتن اختلاف نظر با من حرام است.

رویای صادقه

دیروز که داشتم نماز میخوندم یه دفعه یه گدا اومد کنارم و منم ناچارا انگشتری گرانقیمتمو بهش دادم. ولی اصلا مهم نیست چون که من موقع رکوع رفتن این کارو کردم. 

شب که خوابیدم دیدم پیامبر اومده تو خوابم و میگه عظماجون دمت گرم. آبروی هیئتو خریدی با این کارت. 

گفتم: ممدجون تویی.دستتو بده ببوسم. 

گفت: فعلا کارای مهمتری وجود داره. بوسیدن دست باشه برای بعد. 

گفتم : چی شده؟ شما فقط لب تر کن تا من خودم انجام بدم. 

گفت: این یه ماموریت از جانب خداست. و تو باید اون رو دقیق انجام بدی: 

۱- به پیروانت بگو اگر به خدا و پیغمبر اعتقاد دارند باید به تو(عظما) هم اعتقاد داشته باشن. 

۲- بگو محبت به تو به منزله ی محبت به پیامبر و بی احترامی به تو مثل بی احترامی به پیامبر است. 

۳- بگو تنها راه رسیدن به سعادت واقعی پیروی از دستورات تو و پذیرفتن ولایت مطلقه ی توست. 

۴- بگو ولایت تو ادامه ی ولایت رسول اکرم است. 

۵- بگو مخالفت با تو(رهبر مسلمین جهان) مخالفت با اسلام و مسلمین است.    

... 

که یه دفعه از خواب بیدار شدم. 

ای مردم شما رو به تقوای الهی و پیروی از من دعوت میکنم. 

طیب الله انفسکم 

نظرات 3 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

بی شرم

parham سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://graffito-graffiti.bkogsky.com

خیلی باحال بود حقن به راه راست هدایتم کردی فقط یه سوال چرا عکس پروفایلت انقدر شبیه خامنه ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

میثم آزاد پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://odo.blogfa.com

آفرین آفرین آفرین
اما فک کردی نفهمیدم تویی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد